Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Omega gespot topic - DEEL 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joep

Verbannen
B-Buster zei:
Jij had toch een Diamond als eerste Joep?
Oeps... Klopt helemaal Jacco!, ik had een Diamond CD. De kleur was wel hetzelfde als de Onyx. Daarna had ik een beige Sport.
 
Off topic: Ik vond de Golf C altijd een grappige aanduiding omdat die uitvoering echt compleet kaal was zelfs geen rechter buitenspiegel! Daarom de C van Crisis :-).
Back on topic.
 
carenbar zei:
Was net te laat eigenlijk dikke a1
25flj82.jpg


Donders ! suk dikke A Omega ! _/-\o_




Joep zei:
Deze verlaagde 2.5 met imitatie? Irmscher grill:
s0y9gh.jpg



Grappig dat kenteken, doet mij denken aan Ruud's ex Omega (26-FK-KF)
 

Colinh

Donateur 2023
Ik weet niet wat Sjors zou zeggen, maar dat noem ik een Ascona ;)<br /><br />-- 12 nov 2012 20:10 --<br /><br />Vorige week bij het ziekenhuis Amstelveen, deze zie ik veel rijden in Aalsmeer,

DSCF1894.jpg




Vandaag deze Caravan in Nijkerk, vreemde optie lijst,

DSCF2047.jpg


DSCF2048.jpg
 
carenbar zei:
Donders dikke Monza zou sjors zeggen
http://i50.tinypic.com/mjx2k3.jpg
[img]http://i49.tinypic.com/14vf45.jpg[/quote]


Whahaha _O-

Maar mijn reactie was: 'Donders ! wát zeg je nu ! da's een Ascona |:( 8)7
 
Ik schijn de Ex Omega van Niets te hebben gespot hier op de keeper vennen (Beige met Spoilerkit) wil ik net foto's maken is de Omega verdwenen, heb ik weer ^_^
 

Colinh

Donateur 2023
Icebrain zei:
Ik schijn de Ex Omega van Niets te hebben gespot hier op de keeper vennen (Beige met Spoilerkit) wil ik net foto's maken is de Omega verdwenen, heb ik weer ^_^



Ik heb een poos geleden in Valkenswaard de XN-JN-74 zien rijden, kenteken komt mij wel bekend voor en heeft een Steinmetz set en 17" Sport velgen, ik neem aan dat dat ook de oude van Niels is.

Dikke MV6 :9~
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Vanavond Elryblo gespot op de E314 in Tielt-Winge. Ik ging net iets vlotter voorbij, maar toch even goededag gezegd met alarmknippers...
Dus als je dacht van huh!? Wat moet die "vieze-Omega" rijder...was ik gewoon... 8)7
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Colinh zei:
Icebrain zei:
Ik schijn de Ex Omega van Niets te hebben gespot hier op de keeper vennen (Beige met Spoilerkit) wil ik net foto's maken is de Omega verdwenen, heb ik weer ^_^



Ik heb een poos geleden in Valkenswaard de XN-JN-74 zien rijden, kenteken komt mij wel bekend voor en heeft een Steinmetz set en 17" Sport velgen, ik neem aan dat dat ook de oude van Niels is.

Dikke MV6 :9~

Klopt, dat is 'm. d:)b
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan