Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Omega gespot topic - DEEL 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

B-Buster

Medewerker
Administrator
Zeker gaaf Niels.

Net als die 3000 trouwens. Ik was hem bij de buren al tegengekomen, geweldig zoals die erbij staat. _/-\o_

Succes met de verbouwing! d:)b
 
Icebrain zei:
Ik schijn de Ex Omega van Niets te hebben gespot hier op de keeper vennen (Beige met Spoilerkit) wil ik net foto's maken is de Omega verdwenen, heb ik weer 7(8)7


*plaatje bij het praatje*

opelomegamv6.jpg
 

Colinh

Donateur 2023
Vectra van Hans-V6 gespot!

DSCF2099cop.jpg



Bij de Citroën dealer voor de deur.. Het zal toch niet Hans-C1 of Hans-Picasso worden ???




Dikke wagen !




gr Colin
 
Bijna vergeten maar zondag zag ik bij de praxis aan de stadionweg in Rotterdam nog deze nette 2.5 v6 CD uitvoering, de wasboxen verderop mocht hij ook wel even gebruik van gaan maken.
6CE11EA9-88DC-4D0E-B2C9-F5074F5B48B1-12018-00000D5C2C991838.jpg


Gr. Paul
 

Berry

OOP Huisleverancier
Gespot bij mijn maat op de sloop gespot een hele mooie A, 99% roestvrij met recaro stoelen,electriche ramen en dak,enz
Hij belde van de week of ik intresse had,nou dat had ik niet teveel auto's op dit moment maar dacht ga toch effe kijken,maar zijn werknemers zijn hele snelle jongens :'(
IMAG0047.jpg
 

Berry

OOP Huisleverancier
Hij is nog teredden Colin,RDW kenteken keuring is 65 euro .....en een paar velgen er onder 8)
 
Mooi auto om, om te bouwen naar een rally auto. 3.2 v6 motor er in, van binnen strippen, laten spuiten in de DTM kleur, rolkooi er in en 1 sportstoel dan heb je een beest van een auto :9~ _/-\o_ :)

Mvg, JW Smedinga
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan