Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

problemen v6

Vandaag kreeg ik dan het lang verwachte pakketje binnen.

ABCD0019-3.jpg


ABCD0020-3.jpg


ABCD0005-3.jpg


GM nummer is 90 502 287.

Zit even te kijken met de vulhals als ik eentje van een vectra of calibra had die lager zijn gaat het volgens mij wel passen.
Ook de pakkingen zijn niet zo'n groot probleem.

Gr Jack
 

Vega

Medewerker
Administrator
Zo Jack waar heb je die vandaag die zien er toppie d:)b uit, moeten we ook hebben.
En wat hebben die gekost?
 
morgen meenemen naar het werk en dan eens kijken of ik de vul opening omgelast krijg. Zit nu met zoveel in de weg en van links naar rechts gaat ook niet. Dan maar meteen origineel maken.

Gr Jack
 
en dan een langere hals erop. het mooiste is dan eigenlijk een vaste hals van alu en geen kunstof hals meer.

nu de lassen echt lek dicht lassen.en dan verchromen of een mooie kleur met blanke erover. vet man dan is dit een goeie modificatie. kijk wel uit met krom trekken door het lassen he. jack succes en ben heel benieuwd naar het resultaat.
ik denk dat ik maar niet meer wacht tot bij mij de deksels gaan lekken want begint toch wel te jeuken.
 

yoyo

The UK brothers
HEY Kerel,

Ik hopo dat het gaat lukken joh want die Omega van jou moet door de keuring heen komen, zodat je weer kan gaan genieten. *;

gr,
Aart
 

yoyo

The UK brothers
Daar dacht ik nog aan als een geintje , maar wist niet dat jij dit serieus zou zeggen Jack! :+
Voor de rest gaat het wel met je? :S


;)
 
Jack man, het zit ook niet mee hé :N

Maar met die koppen moet het nu helemaal goed gaan komen.
Hierbij de verplichting om ons op de hoogte te houden, want kijk maar naar voorgaande reactie's... er zijn er meer die dit smekkend en kwijlend volgen :Y :+
 
jack-omegax3.0xe zei:
Nee heb vrijdag iemand gevonden die gegoten aluminium kan lassen .

Komende week even langs gaan.

Gr Jack

Ik hoop dat 'ie weet wat 'ie doet want dat is erg lastig,zeker als je niet weet wat de samenstelling van de legering is.
Bij ons komen er soms ook wel eens van dit soort "beuntjes" binnen en is altijd op eigen risico,aluminium kan rare dingen :Y

Succes

Danny
 
Ik ga niet bij teun de beun met zomaar een las apparaat.

Deze man last voor een opelclub hier in limburg waar ook verschillende klepdeksels bij zijn,
Weet dat hij ervaring genoeg heeft.

Ondertussen ook op hert saab forum reactie gehad en zij gebruiken de zelfde alu klepdeksels.

Gr Jack
 
Had gehoopt woensdag langs te gaan maar de verkiezingen gooien weer roet in het eten!!!
Zal donderdag worden.
Kan helaas zelf niet puls tig lassen anders was het als gebeurd.

Denk dat ik dan meteen de deksels laten poeder coaten.


Gr Jack
 

yoyo

The UK brothers
Dus de originele deksels van Saab lekte ook? }:)

Tsjaa Jack, als hij er nu toch af is, kan je hem idd gelijk laten poeder coaten, zorg je dat alles
niet te glad wordt , (anders gaat tie lekken) _O- _O- :$ :$ >:)
 
Nee bij saab leken ze niet maar dat komt doordat de alu versies niet tot heel weinig krom trekken.

Laat de binnenkant en het pakkingvlak niet doen. dat scheelt.

Gr Jack
 
[mod=]Heren, (Aart en Jack), ik heb even die smiley's replies weggehaald.
Deze dragen niet echt bij aan dit draadje... daar hebben we de Offtopic categorie voor ;)
:w Ruud (09-03/2010 @ 13:32)[/mod]
 
Bovenaan