Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Aanschaf "Hot Hatch" GSI

B-Buster

Medewerker
Administrator
Mooie upgrades weer René. En ja, een aanpassing van Remus naar origineel is in mijn ogen in dit geval ook zéker een upgrade. ;)

Inderdaad interessante banden die Falkens.
 

Berry

OOP Huisleverancier
Smaken verschillen maar weer gelukkig,mooi juist zo'n remus .....orginele pijpje oogt zo zielig ;)
En elke irmscherpijp die ik in mijn handen heb gehad zijn made bij ......juist remus :)
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Er zijn leuke(re) Remus uitvoeringen voor zo'n Corsa, deze was naar mijn bescheiden mening veel te overdreven.

Ik zou er wel nog een keer een leuk chromen eindstukje opzetten als het mijn auto zou zijn.
 
Re: Aanschaf "Hot Hatch" GSI

B-Buster zei:
Er zijn leuke(re) Remus uitvoeringen voor zo'n Corsa, deze was naar mijn bescheiden mening veel te overdreven.

Ik zou er wel nog een keer een leuk chromen eindstukje opzetten als het mijn auto zou zijn.
Een bescheiden dubbel chromen pijpje zou inderdaad niet misstaan maar de originele voor €25 kun je niet laten liggen natuurlijk. Beter als die jaren 90 dtm pijp :?.

Gr. Paul
 
Keivet René !




En zo gek vind een een Corsa GSI nog niet bij je passen, in vergelijking met de Calibra lijkt het net een SUV met hoge instap _O-

33da4xc.jpg








Graag gedaan wat betreft de einddemper ! zo na het werk nog even naar de loods geknald om 'm eronder te hangen voor je, en de afsluiter was ook gezellig voor die avond, alleen weer veels te laat voor mij op een doordeweekse dag :z :k







Groetkes,
Sjors
 
A

Anonymous

Gast
Zomaar, omdat het kan. *O*

2hxwuc0.jpg


21mydk3.jpg


2cpuyra.jpg


2znoh7t.jpg


Kipsaté, altijd voor herhaling vatbaar :Y)
 
A

Anonymous

Gast
Vandaag wat "speelgoed" opgehaald bij de FOH.

24g24c4.jpg


Om vervolgens dit te gaan gebruiken.

2chkkef.jpg


En idd het is en blijft leuk "speelgoed" het GSItje "bakkie" _O-
 

Andrew

600.000
Nou ben ik geen Corsa GSI kenner, dus ik moet het even doen met de foto´s uit dit topic. Volgens mij zaten hetzelfde type velgen eronder toen de auto gekocht werd.

IMG_1008m_zps44e6b239.jpg


33u7vih.jpg


Ik heb even het spelletje "zoek de verschillen" gespeeld en kon er zo 1-2-3 niet 1 vinden. Wat was er mis met die velgen, dan?

Andrew
 
A

Anonymous

Gast
Zal je even helpen Andrew.

De velgen die er onder zitten, die hebben op twee velgen een lelijke beschadiging,

2z4g006.jpg


23ts5nc.jpg


je zal begrijpen dat ik dat zo niet laat zitten.
Op mijn zoektocht naar andere originele velgen kom je tweedehands prijzen tegen waar je écht van schrikt en dan zijn de meeste ook nog beschadigd, die dan vervolgens ook nog opgeknapt dienen te worden. Dit was de beslissing om voor nieuwe te gaan en met een korting van bijna 30% snap je dat de keuze dan niet zo moeilijk meer is. De beschadigde velgen die eronder vandaan komen worden van de zomer opgeknapt en van de winter gebruikt met winterbanden.

En met de twee laatste foto's zie je gelijk de verschillen :'(
 

Andrew

600.000
Kijk, dat verklaart een hoop. Hoe krijg je dat voor elkaar, met 100 km/h haaks een stoep opgereden of zo 7(8)7 7(8)7 7(8)7 7(8)7
 
A

Anonymous

Gast
Dit heeft er vóór de aankoop volgens mij al ingezeten. Ja, dan let je op alles bij aankoop en dan sluipen er altijd toch weer dingetjes bij in helaas.
Er is bij het rijden totaal niets te merken. Het is er ook uit te balanceren blijkt in de garage. Er heeft een jong vrouwtje ingereden en die zal wel ergens een slippertje hebben gemaakt. Zij was er bij de aankoop niet bij en heeft haar man de auto laten verkopen, overleg ging telefonisch buiten in de kou.
 

Andrew

600.000
tarzanen zei:
Dit heeft er vóór de aankoop volgens mij al ingezeten.

Oh, ik bedoelde niet te zeggen dat ik dacht dat jij dat hebt gedaan René, daar had ik eerlijk gezegd niet eens aan gedacht.

De "je" in de zin "hoe krijg je dat voor elkaar" was in zijn algemeenheid bedoeld.

Verrassingen na aankoop zijn helaas wel vaker een probleem.

Andrew
 
Re: Aanschaf "Hot Hatch" GSI

Zo! Ja die zou ik inderdaad even in de wax zetten nu ze nieuw zijn *kwijl*.
Zonde van de andere velgen.
Maar als je ( in het algemeen ;-) ) op de snelweg over een ijzeren staaf ofzo rijd kun je ook dit soort beschadigingen krijgen. Het is in ieder geval niet zachtjes gebeurt.

Gr. Paul
 
Het begon allemaal met, 'kan je ze bete rnieuw kopen René' uhm.. zouden ze dan nog nieuw te krijgen zijn, 'uh ja, denk het wel!' en zo geschiedde _O-

Top René geweldig dit ! gewoon helemaal vers !


tarzanen zei:
Dit heeft er vóór de aankoop volgens mij al ingezeten. Ja, dan let je op alles bij aankoop en dan sluipen er altijd toch weer dingetjes bij in helaas. < knip >


Mja, en dat terwijl ik er nog naar gekeken had onder de auto ! maar als het dan net zo staat dat die deuken aan de bovenzijde zaten op dat moment.. :/




Groetkes,
Sjors
 
Bovenaan