Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

"Lusajoda's" (Saïma's) Omega Ervaringen!

R

Ralph

Gast
misschien dat ik je er te snel erbij betrokken heb jack maar ach zien we elkaar misschien ook eens.
 
Hoi!

Wat een GEWELDIGE MENSEN HIER!!!

Ik was niet meer thuis geweest en gisteren viel ik om van de slaap na de drukke zondag...

Ik heb alle reacties nu pas gelezen en heb het even doorgestuurd naar mijn man op zijn werk. Persoonlijk ben ik wel overstag!

En ja... hij staat nog steeds voor onze deur... en we beseffen ons overigens ook maar al te goed dat de 4 banden nu wel afgeschreven zullen zijn....
De accu is er overigens wel uit, die ligt nu ff in die Renault... (waar de accu van was overleden en ja, we hadden die accu er vrijwel meteen uitgehaald dus die stond binnen te wachten!)

Waar zou die Omega dan naar toe moeten worden verplaatst en wat kost het om het daar te krijgen? Hoe regel je zoiets om te verplaatsen?

Ik wacht even de reactie van Ludwig, mijn man, af!<br /><br />-- 23 apr 2012 14:09 --<br /><br />
renepaul zei:
Wat een ..... allemaal.
Is dit niks voor jullie?
<a class="postlink" href="http://www.autowereld.nl/opel/omega-wagon/2.5td-elegance-aut-2868433/foto.html" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.autowereld.nl/opel/omega-wag ... /foto.html</a>

Die hadden we ook gezien en was anders de eerste optie geweest om te gaan kijken, daar mijn man in de buurt van Eindhoven werkt!

Maar goed, gezien de reacties op het forum, wacht ik nu eerst zijn reactie af om op het geweldige aanbod in te gaan...........
Helemaal als het ook nog op kort termijn zou kunnen...
 
Moet even kijken wat op korte termijn is. Vanaf half mei is mijn garage onder construction zal iets van 2 tot 3 weken in beslag nemen.

@Ralph: hoezo snel betrokken. Is voor mij een eer om eens met jou te mogen werken.
 
Als ik het even op een rij zet wil je veel auto voor weinig.
Dit wil iedereen, ikzelf net zo goed.

Feit is dat je voor <2000 euro zo goed als geen Omega B2 op diesel gaat vinden met bijv 120.000 op de teller.

Ik denk dat je of je eisenpakket moet gaan bijstellen of inderdaad je blok moet laten reviseren/vervangen.

Daarbij weet ik niet hoe iedereen er financieel voorstaat maar Jacco slaat de spijker op zijn kop: een oude auto zoals de Omega heeft onderhoud nodig.
Vroeg of laat komt iedereen er een keer voor te staan. Daarbij weet je als je een Omega koopt dat reparaties duur zullen uitvallen.

Ik vraag me af of je niet beter zou kunnen gaan kijken naar zeg een Astra diesel.
Tuurlijk zit hier ook onderhoud aan, maar dit valt lager uit, en ook de maandlasten zijn lager.
Zo hou je meer geld in de maand over.

Letwel, ik wil echt helemaal niemand aanvallen op welk front dan ook, alleen heb ik zo mijn vraagtekens als ik jou stukjes zo lees.



Groetjes

Lars
 
Ik heb net van mijn vader vernomen dat verbouwing begint op 18 mei daarna is een periode van ongv. een maand dat ik niet in mijn sleutelplaats kan.
 

yoyo

The UK brothers
lusajoda zei:
Hoi!

Maar goed, gezien de reacties op het forum, wacht ik nu eerst zijn reactie af om op het geweldige aanbod in te gaan...........
Helemaal als het ook nog op kort termijn zou kunnen...

En al wat bekend?
(zo word je korte termijn alleen maar langer)
 
Goed nieuws! (of juist voor sommigen slecht nieuws............ )

We hebben na lang wikken en wegen, vele slapeloze nachten en nog meer twijfelen...
-Diesel of LPG?
Zo ja diesel:
- Blok vervangen of andere Omega
- Opel Omega of een geheel ander voertuig...
Uiteindelijk is er toch besloten om voor een geheel ander voertuig te gaan!

En vanmorgen zijn we de trotse eigenaren geworden van een mooie Opel Omega 2.5 td van precies 12 jaar en 1 dag oud met 187.000 op de teller.

582232_10150808465034831_549139830_9215265_1851490811_n.jpg


De rode zal als donor worden gebruikt voor o.a. de NCDC 2015 (zit nu 2011 in) en verder neemt een goede vriend hem van ons over.

Tja, jammer voor de rode Omega, maar dit was voor ons toch de beste keuze voor dit moment vinden wij.
Gezien de prijs van 2450 zijn er toch wat kleine dingetjes die wat onderhoud vragen, maar goed, daar is de prijs dan ook naar, dat beseffen wij ons ook.

Onze zoon van 17 heeft vanmiddag meteen de gele stadslichten vervangen door witte ledjes! Dat ziet er meteen gaaf uit!

Meer info en mooiere foto's zullen vast volgen, maar niet vandaag...

EDIT: Inderdaad... we zijn een dag later... hahahahaha

Hier heb ik de foto's van de advertentie:

Klik HIER om ze te bekijken.

Groetjes Ludwig en Saïma
 

yoyo

The UK brothers
Hartelijk gefeliciteerd met julllie "nieuwe"Omega.
De keuze is altijd moeilijk, ik hoop dat deze Bolide jullie wat langer zonder problemen zal vervoeren.

Het ziet er allemaal mooi uit hoor, helemaal top!!! d:)b d:)b
 

Joep

Verbannen
De kogel is eindelijk door de kerk! Ik drink er nog een pilsje op. :P

Succes met de aanwinst! Mocht de rode in onderdelen weg gaan, laat het mij dan weten. De xenonverlichting zoek ik nog.

Gr. Joep
 
lusajoda zei:
Meer info en mooiere foto's zullen vast volgen, maar niet vandaag...

EDIT: Inderdaad... we zijn een dag later... hahahahaha
De advertentie is, zolang de verkoper hem niet weg haalt, hier nog te zien.... met foto's...
<a class="postlink" href="http://www.autowereld.nl/opel/omega-wagon/2.5td-executive-aut-3356531/foto.html" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.autowereld.nl/opel/omega-wag ... /foto.html</a>

Groetjes Ludwig en Saïma[/b]


Link werkt niet meer hoor!

Maar ziet er goed uit op dat ene kleine fototje! veel geluk en plezier ermee _/-\o_


Groetjes,

Niels
 
Bovenaan