Joep
Verbannen
Beste allemaal,
Ik heb gisteren een superaanwinst opgehaald die ik niet kon laten staan.
Het gaat om een zwarte (Z29 Opel Omega 2.6 H5 met rondom een Irmscher bodykit. Eergister op marktplaats zien staan omdat deze meneer ook een losse NCDC2013 radio te koop had voor weinig. Toen ik bij zijn andere advertenties keek om misschien ook een kleurenscherm erbij te kopen zag ik dat ie ook een volledig Irmscher uitgevoerde Omega te koop had staan voor ook weinig...
Niet over nagedacht en gelijk gebeld en deal gesloten om 'm vervolgens in Maassluis op te halen. Gelijk na de koop aan Barry laten zien welke stomverbaasd stond te kijken naar het apparaat met een blik van: ''wat heb hij nou weer!''
Optielijst:
- 2.6 motorblok gekoppeld aan een handbak met 206.000 km op te teller
- Sperdifferentieel
- Irmscher sideskirts
- Irmscher instaplijsten
- Irmscher voorbumper
- Irmscher achterbumper
- Irmscher duplex uitlaat
- Irmscher klepspoiler
- Irmscher grill
- Zwart sportlederen interieur
- Elektrisch inklapbare spiegels
- Zonsverduisteringsschermpjes voor alle achterruiten
- Professioneel zwart gespoten 17'' B2 sportvelgen met 6 mm profiel banden
- Xenon koplampen
- Mistlampen
- Koplampsproeiers
- Ijskoude airco
- Bose soundsysteem
- NCDC2013 navigatieradio
- Pioneer app-radio, is met I-phone houder (zit er nu in, de NCDC2013 zat er in de doos met code en kooi bij)
- Alu look interieurafwerking
- Winterbanden op stalen velgen met 6 tot 7 mm profiel
- Achteruitrijcamera
- Leeslampjes achter
- Verlichte make-up spiegels
- Orginele alarminstallatie
- Elektrische ramen voor + achter
- Hondenrek
- Aparte mat of bak voor in de kofferruimte
- Verder nog veel meer opties die ik even niet kan verzinnen...
Ook is er het nodige aan vervangen in de afgelopen 2 jaar:
- Distributieriem + waterpomp op 02-2012 bij 181.000 (kan dus nog wel 40.000 km mee)
- Beide bobines (bon aanwezig)
- Al het nodige bij een grote beurt zoals olie, oliefilter, interieurfilter, bougies etc. op 02-2012
- Pompje voor de koplampsproeiers
- Kleppendeksels + pakkingen (bon aanwezig)
- Luchtmassameter (bon aanwezig)
- Uitlaat tot de einddemper
- Beide verwarmingsmatjes van de voorstoelen (bon aanwezig)
- Schijven en blokken voor en achter (bon aanwezig)
- 2 Xenon lampen
- 2 complete mistlampen
Kortom een eerlijke bomvolle Omega die echt fantastisch rijdt! Remt goed, stuurt lekker, schakeld lekker etc. Enkel valt het vermogen vanuit stilstand me een beetje tegen. Bij 120 en kickdown is wel echt vet haha!
Rondom nagenoeg geen roest, alleen bij de wielkasten achter begint het ietjes te bobbelen (vocht onder de lak) en ook heeft ie een plekje onder de achterruitenwisser. Verder kan ik niks ontdekken. Ook alle facturen aanwezig en netjes afgestempelde onderhoudsbeurten. APK geldig tot 02-1014.
Hieronder de foto's!
Losse spulletjes die er bij aankoop bij inbegrepen zaten:
En omdat ik toch nog een gereedschapsset moest ophalen bij Tony, gelijk de nieuwe aanwinst laten zien!
En onderweg, heel mooi uitzicht!
Dat was het wel voor nu.
De vraag die men gelijk al stelde was: Wat ga je ermee doen?
- 2 dikke Omega's blijven rijden? (is uitgesloten)
- De 2.2 de deur uit?
- De 2.2 in onderdelen verkopen?
- De 2.6 in onderdelen verkopen en eraf halen wat ik zelf kan gebruiken?
- Het 2.6 blok in de 2.2 lepelen?
Ik neig sterk naar optie 4, de 2.6 in onderdelen verkopen en erafhalen wat ik zelf kan gebruiken. Dit vanwege het feit dat ik zoiezo geen Station-minded persoon ben. Geef mij maar een sedan. En daarnaast bevalt mijn 2.2 dermate goed, zit daar al veel geld/tijd/energie in, heb ik vanaf standaard omgebouwd naar Executive en heb ik daar nog nooit motorisch/elektrisch gezeik mee gehad waardoor ik 'm eigenlijk zoiezo wil houden. Echter is een volledig Irmscher uitgevoerde 2.6 station ook wel dik...
Het zijn overwegingen waar ik me de komende weken over zal gaan buigen. Nu eerst maar genieten van 2 dikke Omega's voor de deur, ook geen straf!
Ciao!
Ik heb gisteren een superaanwinst opgehaald die ik niet kon laten staan.
Het gaat om een zwarte (Z29 Opel Omega 2.6 H5 met rondom een Irmscher bodykit. Eergister op marktplaats zien staan omdat deze meneer ook een losse NCDC2013 radio te koop had voor weinig. Toen ik bij zijn andere advertenties keek om misschien ook een kleurenscherm erbij te kopen zag ik dat ie ook een volledig Irmscher uitgevoerde Omega te koop had staan voor ook weinig...
Niet over nagedacht en gelijk gebeld en deal gesloten om 'm vervolgens in Maassluis op te halen. Gelijk na de koop aan Barry laten zien welke stomverbaasd stond te kijken naar het apparaat met een blik van: ''wat heb hij nou weer!''
Optielijst:
- 2.6 motorblok gekoppeld aan een handbak met 206.000 km op te teller
- Sperdifferentieel
- Irmscher sideskirts
- Irmscher instaplijsten
- Irmscher voorbumper
- Irmscher achterbumper
- Irmscher duplex uitlaat
- Irmscher klepspoiler
- Irmscher grill
- Zwart sportlederen interieur
- Elektrisch inklapbare spiegels
- Zonsverduisteringsschermpjes voor alle achterruiten
- Professioneel zwart gespoten 17'' B2 sportvelgen met 6 mm profiel banden
- Xenon koplampen
- Mistlampen
- Koplampsproeiers
- Ijskoude airco
- Bose soundsysteem
- NCDC2013 navigatieradio
- Pioneer app-radio, is met I-phone houder (zit er nu in, de NCDC2013 zat er in de doos met code en kooi bij)
- Alu look interieurafwerking
- Winterbanden op stalen velgen met 6 tot 7 mm profiel
- Achteruitrijcamera
- Leeslampjes achter
- Verlichte make-up spiegels
- Orginele alarminstallatie
- Elektrische ramen voor + achter
- Hondenrek
- Aparte mat of bak voor in de kofferruimte
- Verder nog veel meer opties die ik even niet kan verzinnen...
Ook is er het nodige aan vervangen in de afgelopen 2 jaar:
- Distributieriem + waterpomp op 02-2012 bij 181.000 (kan dus nog wel 40.000 km mee)
- Beide bobines (bon aanwezig)
- Al het nodige bij een grote beurt zoals olie, oliefilter, interieurfilter, bougies etc. op 02-2012
- Pompje voor de koplampsproeiers
- Kleppendeksels + pakkingen (bon aanwezig)
- Luchtmassameter (bon aanwezig)
- Uitlaat tot de einddemper
- Beide verwarmingsmatjes van de voorstoelen (bon aanwezig)
- Schijven en blokken voor en achter (bon aanwezig)
- 2 Xenon lampen
- 2 complete mistlampen
Kortom een eerlijke bomvolle Omega die echt fantastisch rijdt! Remt goed, stuurt lekker, schakeld lekker etc. Enkel valt het vermogen vanuit stilstand me een beetje tegen. Bij 120 en kickdown is wel echt vet haha!
Rondom nagenoeg geen roest, alleen bij de wielkasten achter begint het ietjes te bobbelen (vocht onder de lak) en ook heeft ie een plekje onder de achterruitenwisser. Verder kan ik niks ontdekken. Ook alle facturen aanwezig en netjes afgestempelde onderhoudsbeurten. APK geldig tot 02-1014.
Hieronder de foto's!
Losse spulletjes die er bij aankoop bij inbegrepen zaten:
En omdat ik toch nog een gereedschapsset moest ophalen bij Tony, gelijk de nieuwe aanwinst laten zien!
En onderweg, heel mooi uitzicht!
Dat was het wel voor nu.
De vraag die men gelijk al stelde was: Wat ga je ermee doen?
- 2 dikke Omega's blijven rijden? (is uitgesloten)
- De 2.2 de deur uit?
- De 2.2 in onderdelen verkopen?
- De 2.6 in onderdelen verkopen en eraf halen wat ik zelf kan gebruiken?
- Het 2.6 blok in de 2.2 lepelen?
Ik neig sterk naar optie 4, de 2.6 in onderdelen verkopen en erafhalen wat ik zelf kan gebruiken. Dit vanwege het feit dat ik zoiezo geen Station-minded persoon ben. Geef mij maar een sedan. En daarnaast bevalt mijn 2.2 dermate goed, zit daar al veel geld/tijd/energie in, heb ik vanaf standaard omgebouwd naar Executive en heb ik daar nog nooit motorisch/elektrisch gezeik mee gehad waardoor ik 'm eigenlijk zoiezo wil houden. Echter is een volledig Irmscher uitgevoerde 2.6 station ook wel dik...
Het zijn overwegingen waar ik me de komende weken over zal gaan buigen. Nu eerst maar genieten van 2 dikke Omega's voor de deur, ook geen straf!
Ciao!