Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die van mij zijn standaard best wel goed zichtbaar, middenin is wat feller als de zijkanten en de achterste tussen de stoelen. Ik zou er zelf niet aan willen knutselen, kan me niet voorstellen dat je iets wint tov het oorspronkelijke geleidertje. Wel is het zo dat er verschillende wattages lampjes te koop zijn, je hebt geloof ik 2,zoveel en 3,zoveel watt. De dikste erin dan maar toch ;)
 
Mooie doos HAHA Nou nog aan het werk dus......
Heb vandaag net nieuw gespoten sleepoogklepje geplaatst. Kostte ff wat bijelkaar, maar ding ziet er wel weer ff strakker uit. Hobbie mag wat kosten toch? :)
 
Weer goed bezig, heren d:)b

De limousines worden zo langzamerhand al klaar gemaakt voor de BBQ-meeting :)

Helemaal goed :Y
 

yoyo

The UK brothers
Borderline zei:
Die van mij zijn standaard best wel goed zichtbaar, middenin is wat feller als de zijkanten en de achterste tussen de stoelen. Ik zou er zelf niet aan willen knutselen, kan me niet voorstellen dat je iets wint tov het oorspronkelijke geleidertje. Wel is het zo dat er verschillende wattages lampjes te koop zijn, je hebt geloof ik 2,zoveel en 3,zoveel watt. De dikste erin dan maar toch ;)

Bij mij zat er helemaal geen verlichting in de luchtroosters.
dus moest naar desloop om te zoeken naar een omega die ze wel had.
Jammer dat deze helemaal onderop stond want er zat best wel een leuke sebring onder.
Ik heb er niets aan maar voor de liefhebber was het leuk geweest.
 
Jaja, naar een half uur schuren met de nagelvijl van me vriendin aan de lensjes van de ledjes heb ik nu eindelijk fatsoenlijk licht uit de ventilatie roosters. Alleen de rechter aan de passasiers kant mag iets beter, misschien dat ik die er gewoon opplak in plaats van in het uitsparinkje te drukken.
 
Maar ehhhh,hoe laat was jij aan het vijlen, ik dacht dat ik een nachtbraker was, maar 3.38uur? Bij mij is het middelste rooster weer zonder licht, heb het idee dat die lampjes hun warmte niet zo goed kwijt kunnen.....
 

Xedrah

Donateur 2024
B-Buster zei:
Ben benieuwd hoe dat eruit komt te zien, die Recaro stoel!

Hij zit erin! Was nog 3 uur werk, maar tis gelukt.

deb1x4.jpg


Op de foto lijken de kleuren duidelijk anders, in het echt valt het mee. Past er vrij goed bij, al is het natuurlijk een andere stoel.

Van de week veel mee rijden en dan even zien of de hoogte goed is. Misschien dan nog wat aanpassen.

PS Die natte plekken zijn van de anti-geur spray van Autoglym. :Y Lekker fris binnen.
 
gister bij schade bedrijf geweest om de zielige blik van mijn mijn ommie bij daglicht te kunnen zien. gezien de omvang van de schade denk ik dat hij totall los is economisch. :'( . beestje is van 95 ff af wachten maar.
 
Gisteren weer nieuwe matten gehaald met 20 % OOP korting bij het motorhuis, de oude matten waren enkele maanden oud, maar ik had ergens op straat in een soort van Bisonkit gestaan, getracht te reinigen maar hier kon het tapijt niet tegen ha ha, ook vandaag nieuwe kunststofringen geplaatst in de deurvangers tegen het knakken, alleen nog het lampje vervangen van de mistlampschakelaars,maar ik krijg de draaiknop niet los, ik durf niet te veel kracht te zetten.
Ik heb gekeken in de how to maar ik durf niet echt kracht te zetten met de schroevendraaier, ik zal het straks een met een tang met een stukje doek proberen.

gr Hugo
 
Staat toch weer netjes van die mooie matten,Ben toevallig 2 weken geleden bij de VOD in papendrecht geweest voor andere matten,de oude
matten zaten de gaten in,bij het gaspedaal ?!?!
Ook weer netjes voor de 20e Mrt

Gr Arie
 
Zo, de zomervelgen zijn weer "meetingwaardig". Vrijdagavond drie velgen gedaan en vandaag de laatste. Ik heb met All Metal Polish van Meguiar's de velgranden gepolijst. Machtig spul is dat toch d:)b .

P3040070.jpg

De mensen die al wat langer op het forum zitten kennen deze aanblik vast nog wel van vorig jaar. Toen moest ik de zaak echt polijsten met o.a. waterproof schuurpapier maar dit maal lukte het dus prima met AMP.

Van wat dichterbij:

P3040072.jpg


Het was ongeveer drie kwartier werk per velg. Ze staan nu ook weer netjes in de Rimwax. Nu maar hopen dat het niet weer fors gaat vriezen voor de 20e want strooizout en deze velgen gaat echt niet samen.

Groet,

Walter
 
Ha ha, hoe kom je daarbij :D . Inderdaad, mijn andere hobby. Net vandaag die witte carbon racefiets weer helemaal gereed gemaakt voor het zomerseizoen.

Groet,

Walter
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Mooi werk Walter!

Die van mij is vandaag ook weer opgefrist. Het was zulk lekker weer.. daar moest ik natuurlijk gebruik van maken.

Nadeel is wel dat ik dankzij al die zonnestralen de hoeveelheid swirls heb gezien. Ik heb mezelf nog net kunnen tegenhouden om m'n DAP te gaan halen. Laat het maar snel lente worden met langere en warmere dagen. :P
 
OmegaUser zei:
Zo, de zomervelgen zijn weer "meetingwaardig". Vrijdagavond drie velgen gedaan en vandaag de laatste. Ik heb met All Metal Polish van Meguiar's de velgranden gepolijst. Machtig spul is dat toch d:)b .


De mensen die al wat langer op het forum zitten kennen deze aanblik vast nog wel van vorig jaar. Toen moest ik de zaak echt polijsten met o.a. waterproof schuurpapier maar dit maal lukte het dus prima met AMP.

Van wat dichterbij:


Het was ongeveer drie kwartier werk per velg. Ze staan nu ook weer netjes in de Rimwax. Nu maar hopen dat het niet weer fors gaat vriezen voor de 20e want strooizout en deze velgen gaat echt niet samen.

Groet,

Walter



Wauw dat ziet er kei vet uit zeg !! toen we elkaar vrijdag aan de tel hadden moest je er nog aan beginnen, nu staan ze er weer super strak bij ! cheapo ! d:)b


B-Buster zei:
Mooi werk Walter!

Die van mij is vandaag ook weer opgefrist. Het was zulk lekker weer.. daar moest ik natuurlijk gebruik van maken.

Nadeel is wel dat ik dankzij al die zonnestralen de hoeveelheid swirls heb gezien. Ik heb mezelf nog net kunnen tegenhouden om m'n DAP te gaan halen. Laat het maar snel lente worden met langere en warmere dagen. :P


Ja het was idd geweldig weer vandaag !! Super Jacco ze zal d'r weer mooi bij staan denk ik zo d:)b





Ook ik heb van het weer gebruik gemaakt ! en mn dikke Corsa o.a. even goed laten glimmen *O*






1e88zc.jpg


a1leeq.jpg


20pt3s9.jpg







Groetss,

Sjors
 
Wow, goed bezig geweest heren! ziet er goed uit Sjors!

Ik heb vandaag wat schoonmaak werk gedaan tussen randen en kieren, bij de deurstrips enz.
ook heb ik hier en daar wat beschadigingen en grote steenslagen ingetipt!

Daarna nog wat krasjes weg gepolijst!

En de sierstukjes van m'n uitlaat nu recht gemonteerd!

Ik ben dus ook lekker buiten in de zon bezig geweest..

Groet,

Niels
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan