Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ?

Gewoon standaard orgineel, nu rustigaan op zoek naar 2 ronde zomerrubbers zodat volgende maand de zomervelgjes er weer onder kunnen. De 2 voorbandjes waren nogal op voor de winterwissel
 
Hallo
Vandaag weer naar Amsterdam geweest om bij Ralph wat rubbers te vernieuwen.
Ralph heeft vandaag 2 nieuwe hardey schijven gemonteerd en de achteras op hang rubbers.
Hiermee is het onderstaande probleem ook gelijk verdwenen.
Als ik 80 reed en de automaat ging in de lockup een heel raar bonkend geluid.
Als ik me gas losliet was het weg en als ik 90 of harder rijden was het ook weg.
Ralph heeft alles gelijk met een flinke laag tectyl behandeld.
Bijgevoegde foto s laten zien dat het geen overbodige luxe was om alles te vernieuwen.
IMG_1340.JPG IMG_1341.JPG IMG_1342.JPG
 

ommie b2

Heer van Stand
Mooi Ad, niets zo fijn als een soepel rijdende omega zonder vreemde bijgeluiden enzo.... veel plezier weer

toedels Yvonne
 

Joep

Verbannen
Vandaag een irritant gaatje dichtgelast bij het flexdeel van de katalysator.
Nu loopt ie weer mooi stil. :)
 

Joep

Verbannen
Eigenlijk is het pappen en nathouden met die katalysator. Hij is oud en op. Bij t volgende gaat er een nieuwe of goede gebruikte onder.
 

clach

Donateur 2023
Weer lekker aan de knutsel vandaag......

2z4g0gz.jpg


tevens ook te koop
http://www.marktplaats.nl/a/motoren...651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr&pos=6

De Clach(jes) :w
 
Na lang stil gelegen te hebben. Zijn we er nog eens ingevlogen... blijkbaar zaten de bougies van mijn groentje los in de blok... de draad van de blok versleten... Iemand dit al eens meegemaakt? Voor mij is dit iets nieuws
 
Na aardig wat km's draaien (grofweg 40.000 per jaar), nu een nagenoeg nieuw zwart / donkergrijs leren interieur ingebouwd. Lijkt 't meteen alsof je een nieuwe auto gekocht hebt. d:)b
 
Bovenaan