Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ?

Net een verse APK en afspraak gemaakt voor nieuwe distributieriem met pomp + spanrollen. Toch alweer de 3e riem in 3 jaar tijd. We zijn dan ook weer 120.000km verder. ;)
 
Bij mij is al een paar maanden bezig dat de glasvezelwol(?) uit mijn einddemper er allemaal uitvliegt, heb inmiddels al een vuilniszak vol ermee, en sinds de laasten stukken ook een veel dieper geluid aan de achterkant haha.

Greetz, S.
 
Heb gisteren ff een bezoekje gebracht aan Berry, maandag gaat de bij hem aangeschafte uitlaat onder de auto *O*.
Vandaag bij de Clachjes geweest om even het op de planning staande verfbeurt te bespreken :').
Al met al 550 km's in 2 dagen weggesjeesd :Y
 
Heb gisteren ff een bezoekje gebracht aan Berry, maandag gaat de bij hem aangeschafte uitlaat onder de auto *O*.
Vandaag bij de Clachjes geweest om even het op de planning staande verfbeurt te bespreken :').
Al met al 550 km's in 2 dagen weggesjeesd :Y

Uitlaat geplaatst, moest wel even op maat gemaakt worden, maar dan heb je ook wat. de auto klinkt weer als een V6 ipv een V8
 
Vind het wel wat hebben dit...8)

10d5mvd.jpg
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Houdt er rekening mee dat ie op een standaard bumper niet lekker past. Heb er ook eentje liggen, incl. strip voor op de motorkap. De aansluiting op de bumper is anders van vorm.
 
Houdt er rekening mee dat ie op een standaard bumper niet lekker past. Heb er ook eentje liggen, incl. strip voor op de motorkap. De aansluiting op de bumper is anders van vorm.

Bedankt voor de waarschuwing, ik had al zo'n vermoeden. Maar hij is te mooi om niet te proberen.
De strip heb ik volgens mij er dan niet bij zitten.
 
Bovenaan