Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ?

ndtxdg.jpg


Met nieuwe embleem 8)

He, die heb ik gisteren ook gescoord. Zitten ook wat plekjes op die bijgewerkt moeten worden.
 
Afgelopen 6 maanden ook het eea vervangen. Oliedruksensor, koelvloeistof temperatuursensor, schokbrekers vooras, stabilisatorstangen voor links en rechts, spanrol managementriem en de lambdasonde voor kat. Ook nog even rechterzijde bij achterportier de balk laten uitstukken en de wielrand rechtsachter vernieuwd.
Todo:
Linkerzijde de balk bij het achterportier nakijken/uitstukken. Achterbumper vervangen, voorbumper vervangen (is met mistlampen), koplampen vervangen (upgrade naar Xenond:)b). En nog een zonnerolo achter in bouwen en de antenneversterker nakijken/vervangen (reeds op voorraad). Als ik nu de achterruitverwarming an zet dat gaat het FM signaal onderuit.

Nog op zoek naar de lichtschakelaar met schakelaar voor mistlampen en koplampsproeiers (was al uit/van de donor omega gejat nadat ik betaald had:|).
 
Ik woon in België. Net over de grens bij weert. En Berry net iets de andere kant op in Heerenveen. Koplampsproeiers heb ik niet los liggen. Wel nog een reservoir ervoor.
 
Vanmiddag nog "even" de DAB+ antenne op de voorruit geplakt. Kan ik in ieder geval de achterruitverwarming aanzetten zonder dat het radiosignaal wegvalt 8).

Ook alvast de bedieningsknop voor de zonnelrolo er in gezet. Was niet handig dat op die plek de bediening voor de G3 installatie zat.
 
G3 installaties zijn voor de huisvrouwen... gas dient om te koken d:)b

Helaas bittere noodzaak in Nederland. Op benzine is 23000 km per jaar niet te betalen qua benzinekosten. De belastingen op deze auto overschrijden het 10 voudige voor wat men in België of Duitsland betaald. Op alleen benzine zou ik 69 euro per maand aan belasting betalen op G3 "slechts" 109 euro per maand
 
Haha das 40 euro meer en ik betaal hier ook een goeie 800euro per jaar hoor. Dus 10 voud... En hier word maar 4000km per jaar mee gereden7(8)7
 

ommie b2

Heer van Stand
als je toch bezig bent, scoor dan effe nieuwe opgelegde nummerplaten? Zo met die hobbels is het geen gezicht:P:P:>:$

Toedels Yvonne
 
Bovenaan