Hee Jeffrey,
Netjes man ziet er mooi uit. Wel een heel geklooi om bij al die lampjes te komen stel ik mij voor.
Gr Rob vK
Netjes man ziet er mooi uit. Wel een heel geklooi om bij al die lampjes te komen stel ik mij voor.
Gr Rob vK
Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.
Qzelf zei:Hoi Jeffrey, leds kun je met pulse width modulation (PWM) dimmen.
Nu moet ik eerlijk bekenne dat ik me nog niet diep genoeg in de dashverlichting verdiept heb om te kunnen zeggen hoeveel werk het zou zijn dit in te bouwen.
Ziet er wel heel netjes (en modern) uit.
Waar moet je vandaan komen? Ik was in weert op de sloop en hier stond zowel een b1 als een b2. Mijn ervaring met die sloop is dat ze heel redelijke prijzen hebben. (Ik was 5 euro kwijt voor een versnellingspookhoes en kan een leren stuur met airbag gaan halen voor nog eens 25 euro, had geen tijd om het uit te bouwen).
rtvankampen zei:Hee Jeffrey,
Netjes man ziet er mooi uit. Wel een heel geklooi om bij al die lampjes te komen stel ik mij voor.
Gr Rob vK
Ralph zei:Spruitstuk is lek.
Jevv zei:Ralph zei:Spruitstuk is lek.
En dat is 100% zeker? Straks gelijk ff het hitteschild eraf halen en een kijkje nemen. Thanks voor de reactie!
tonboy zei:Wil nog niet zeggen dat er ene scheur inzit maar komt wel veel voor. zou ook een pakking kunnen zijn natuurlijk.
Dit soort geluiden is trouwens makkelijk te lokaliseren met een stuk slang.
Ene eind in de oor, en met het andere eind geluid opsporen. Oude methode maar werkt perfect.
Jevv zei:tonboy zei:Wil nog niet zeggen dat er ene scheur inzit maar komt wel veel voor. zou ook een pakking kunnen zijn natuurlijk.
Dit soort geluiden is trouwens makkelijk te lokaliseren met een stuk slang.
Ene eind in de oor, en met het andere eind geluid opsporen. Oude methode maar werkt perfect.
Die pakking heb jij gemonteerd, Ton, dus dat zal het niet zijn toch?
Nee zonder gekheid, ik lees dat het inderdaad veel voorkomt, vooral tussen cilinder 2 en 3. Ik hoop dat het inderdaad de pakking is, want dat is uiteraard een stuk makkelijker te vervangen. Mocht het een scheurtje zijn, is een lasnaad voldoende om het af te dichten, lijkt me?
Die methode heb ik eerder gebruikt bij een vacuümlek aan de inlaatzijde. Werkt inderdaad goed .